ppoppregnnn grabbennn

Det var typ tiotusen år sedan. Jag lever.....HAHA NI TRODDE JAG SKULLE SÄGA NÄSTAN MEN NEJ JAG LEVER NU OCH IMORGON OCH INTE NÄSTAN ÄVEN OM JAG VAR DÖD IGÅR OCH GRÄT ÖVER DEN JÄVLA ENGELSKA LÄRAREN SOM KNÄCKER MITT SJÄLVFÖRTROENDE MITT ITU OCH MASSA ANDRA JOBBIGA SAKER MEN NU ÄR DET FÖRHOPPNINGSVIS BRA TROR JAG.
Jarå har jävligt mycket läxor. svär mest hela tiden, misstolkar gör jag också! är nog klassens pedofil.
Ozze min so-lärare har för höga krav på'n. Jag klarar knappt av mina so läxor och det är bajs.
poop jao ^_^

idag satt jag,elsie/smellsa/elskling(elsa kan man ju också säga men man BEHÖVER INTE!), liam och gunilla utanför slöjden och kollade på giga pudding woop så fint :') hehe nej men gullegullgull kawaiiiiiiiiii.
har börjat med punkter vet ej om jag gillar det kan vara för att jag växer upp. blir äldre dag för dag. nämen gud låter som nån jävla psykolog.
jag har värzta stora nutella burken hemma men jag ska sluta äta godis vet inte varför äter för mycket och jag har väl något fel eller så. ätstörningar som sitter kvar i lill-hjärnan. det är väl det dåliga att man nuförtiden klankar ner på sej själv men allt är christels fel tycker jag för hon är värst!
min frukost idag brukar ej gilla citron yogurt. perle de lait som den heter.
lingongrova fast mindre och tjockare=dåligt!
jag köpte den där stickade tröjan för en tjuga på nån loppis men den är så jävla stickig så jag kan bara ha skjortor under och jag har typ inte så många skjortor :'(
mamma köpte en tubscarf till mej och jag blev superglad tills jag insåg att den också var jättestickig .c bajskorvfyrkant.
på fredag ska jag sova hos Astrid fina människa!
Amanda är för fin för mej hon är så fin och jag dör.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad söt du är!!

Svar: åh tack <3
Todd

2012-10-16 @ 19:30:21
URL: http://kentspoke.blogg.se
Postat av: Amanda

Men ååh, du är finast av alla! Massa kramar på dig <33
Ps. det här gjorde min dag!

Svar: Kramis <3333
Todd

2012-10-18 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0