indiedimma


Your image is loading...
Hej folket!
Idag var jag fin tror jag.
Hade min sjömansskjorta.
så naken var jag inte(assåww som på bilden) hade faktiskt hängslebyxor!
Mitt humör: Kär(tönt),dinosaurie(nä),ledsen ledsen ledsen, saknar någon väldigt mycket osv
Idag hade vi temadag eller vi ska ha det hela veckan det var skit tråkigt liam var med i min grupp det var det ända roliga typ. Vera(om du läser detta) fina fina fina du skulle varit med idag så skulle allting blivit roligare du allting löser sig så som du sa till mig även om jag själv aldrig tror på det nuförtiden men jag älskar i alla fall dig för du är så fin oj nu skrev jag plötsligt en roman. Jag måste göra SO-läxan och det suger balle. omnom nä fy fan usch blä bajskorvfyrkant. jag älskar kramar och pussar. 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar mest hur lång du är eftersom sjömansskjortan sitter så bra.. hah, så.. Hur lång är du fröken?

2012-10-22 @ 18:16:14
URL: http://systerdyster.webblogg.se
Postat av: moa

Oj haha vet faktiskt inte riktigt kanske 1.58 <3

2012-10-22 @ 20:43:06
URL: http://bloodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0