Första Frågesporten!!

Postat av: Elina
tack!! :D Du hade en rolig blogg du mä, tror jag stannar ;)

öhm, vad är din största önskan? :)))
Svar: Tack tack! :3 Hm...Bli något tror jag!
Postat av: Isabel
Det eller det!

1. Cola eller fanta
2. Pizza eller hamburgare.
3. Kompisar eller familj.
4.iphone eller htc.
5. kniv eller gaffel.
6.hallon eller smultron.
7. ute eller inne.

hoppas det där dög!
Svar: Oki!
1.Fanta tror jag åhnej nu kommer jag bli fett med mobbad höhö
2. Hamburgare
3. höhö näjj du det går inte men nej nej nej men familjen står nog kanske kanske närmast....
4. Iphone
5.haha whatthöööfuck men kniiiiiv kanske höhö nej men jag vettefan
6. Smultron tror jag fast hallon är nyttigare x3 fräeak
7. Ute tror jag
Postat av: Sofia
fin blogg sötis självklart kan jag ställa fråga :)
kär i någon?
En irriterande vana du har?
Svar: Höhö tack! :D
1. Alltså jag vet inte det är tråkigt alltså alltså
2. Nyfiken tror jag.... men det kan vara bra oxå!
Postat av: heja elin
tack som fan hörru.

veti1000 vad jag ska skriva, eftersom det är första gången jag besöker din blogg määän vi kör: 
vad ska du göra i sommar? 
vad ska du absolut inte göra i sommar? 
10 saker du vill göra innan du dör (helst med bilder och grejer)
Svar: hoho oki tack i alla fall!
1. Spanien, Skåne, Stigtomta(hoppas hoppas), Gotland och Stockholm. Plus ha jävligt fun fy fan denna jeffla sommar ska bli fekke bra!
2. Ha tråkigt näj fy fan
3. ojojoj vad svårt men jag tror:
1. GÖra något bra för världen!
2. Åka Tilt som jag aldrig gjort höhö :s kommer dö!
3. bada i choklad

Kommer faktiskt inte på fler typ xP sorry!
Postat av: fälicia
häj, heheheh.
1, Är jag bäst?
2, Närmaste vänner?
3, Hur lång är du?
4, Vad heter du i mellannamn?
5, EN favoritlåt?
Hoppas de räcker, hah!
Svar: hohoh häj!
1. haha okejokej
2. Majsish, Anna G, Sasha, Needa, Du. Men Anna S vet ju mycket om mig oxå!
3. 153/154/155 vette fan m
4. ElViRaaaaaaao
5. River en vacker dröm är ju en
Postat av: Felicia
Du får välja vilken pryl som helst i hela världen, vad skulle du vilja ha? 
Vart hade du velat åka och jobba om du var tvungen att jobba utomlands? 

Kramis Felicia ;)
Svar:
1.Ett skivbolag tror jag eller en stor fet inspelningsplats
2. London eller Frankrike eller Usa någonstans tror jag
Postat av: jULLANN
sNYGG ELLE Ful
Bajs eller KISS
Julia är snyggast eller julia är snyggast och bäst
sten eller pinne
Lång eller fet sak :OOO
Kokain eller narkotika
Blogga eller blogga tönTITT
LOL eller mkkjfcgfd
Kantarellstuvning eller Chokladkorv
Fejboken eller ¨rpgojqäv0iPQW¨HN3GSZ,SZASZ.,
Hejdå eller shasha
Daniel Paris eller FISKFJÄLL!
Hejdå bajs
Svar: Hej BAJS! :D
1. kiss eller vette fan nej bajs nej kiss nej bothhhhhh
2. Julia är fulia..... Nej Julia är snyggast haha inte bäst för det är jeggggg nej men visst bäst oxå!
3. hoho va fan!? :3
4. COCAINNNNNNN AHHHHHHHHHH mums...
5. Blogga tönTITT
6. LOL
7. Kantarellstuvning tror jag
8. Fejboken skulle jag tro
9. Shasha stavas sasha annars om det var denna människa du menar... :)
10. Fiskfjäll!!!!!!
Hejdå nutellamanen!

Your image is loading...

Kommentarer
Postat av: Nike

vem är du kär i? Seriöst! <3

2012-05-31 @ 20:25:58
URL: http://stekarna.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0