dennism.

Min kommentar om Dennis M's helt otroligt patetiska inlägg klicka på rubriken Smal vs. tjock - vem väljer du för att se detta inlägg, föresten säger folk att det är samma person på bilderna han tryckte ju ner en känd person oxå. Föresten vad fan är det för jävla fel på att vara lite större än alla jävla superskinnymodeller okej jag är ändå rätt smal och vissa kanske inte tycker jag har rätt att säga detta men det skiter jag i this is my shit and my opinions!

Smal vs. tjock – vem väljer du?

Nu fortsätter er favoritkategori ”smal vs. tjock” och idag får ni välja mellan Adriana Lima och Jennifer Lopez. Rösta på din favorit under bilden och motivera din röst i en kommentar.

Adriana Lima vs. Jennifer Lopez? Vem är snyggast?

 


Todd skriver: Din kommentar inväntar granskning.
16 maj, 2012 kl. 22:21

Läser ej din blogg men när jag såg denna upplysning av detta inlägg på en blogg blev jag helt enkelt fucking förbannad är du helt jäkla sick i huvudet som trycker ner folks självförtroende och gör så att de tänker att sådär ska man se ut om man ska se bra ut herregud för fan väx upp och föresten är det inget retro över dig alls!
Mycket synd att du beter dig såhär trodde en ”vuxen person” visste bättre än en 12-åring men nejnej det är nog ändå så att jag som 12-åring vet bättre än dig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

visst är de :)

2012-05-17 @ 10:15:01
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: ♫ Felicia ♫

sv; tack! :D din med!

2012-05-17 @ 11:10:08
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0