SV på kommentar

Nike om Första Frågesporten!!:
vem är du kär i? Seriöst! <3
Svar: DIIIGGGG omgomgomg <<<<<<3<<<<<<<< nööpp sorry men ja du vette fan ingen faktiskt ingen oj oj oj vad tråkig jag är fy fan kom igen bli lite mer attraktiva gurls and böys no ajm just kidding men hej svennebanan

Imorgon ska jag till Monki och köpa äppeltröjan idag köpte jag finfina grejer kom och kolla
Your image is loading...
Idag var jag med Alva och Nikki först vi gick till Beyond Retro där jag köpte finfina grejer snygga shorts som måste passa bullmagen snella och en såndär fin sak nikki hittade den och alva hittade shortsen och jag bara: assåwwwwww tack guummmmmmmmaaaannaanasszzzz
Sen gick jag och Alva hem till mig och gjorde musik och spelade musik och gjorde smoothie på 10kronors jordgubbar som smakade bajs men var goda i smoothien osv osv osv vi åt kladdekaggga

Kommentarer
Postat av: dawid

sv; aa jag går kvar i solberga hahah ska byta skola nästa år.

2012-06-03 @ 09:35:24
URL: http://dojdkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0