vill inte ha rasister runt omkring mig vart jag än går vill inte ha dumma jävlar alls ut med dem flytta till en annan planet.

Tjo fräs fanzz!!
 
Har precis sett This is England och märker hur lätt jag gråter(som en jäkla vekling men va fan kan jag göra?) över att rasister finns i världen.
Hur en schysst kille blir misshandlad till döds skulle jag tro bara för att rasisten som slår inte har det bra själv och vill ha det denna jamaikanska kille har. Fy fan alltså att det ska finnas sånt jag tycker att alla borde göra något mot dessa jävla rasister/nazister(same shit fucking true låter som en jävla fjolla men nej fan i detta fall är det sant!)
Och pedofiler också för den delen gå och runka er själva om ni är så jävla KORKADE LÄS OM OCH OM IGEN TILLS DET HAR FASTNAT både ni och rasister jävla skit stövlar fattar ni inte att ni bara gör ont ont ont????
 

Kommentarer
Postat av: kortisen - våga vara enastående och unik!

håller med om att rasister är idioter men inte tror jag att det någon gång kommer komma någon tid då det inte finns några rasister alls. för jag menar ... folk som är rädda för andra folkgrupper har alltid funnits, folk som är resonenerar genom att kolla på fördomar istället för fakta har ju alltid funnits. dete typ anledningarna till att krig finns, som andra världskriget ... krig har funnit, kommer att finnas, rasister med. men visst kan de bli färre och färre, om man bara gör ngt åt det :)

ha det bra du! och sköt om dig!<3

2012-07-26 @ 17:50:53
URL: http://kortisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0