Vad jag har i min söndriga snyggsnygga tygkasse

Tjo fräs fanzz!
ska inte sitta så länge vid datorn då jag satt 1,5 h i bilen från bromma är hemma nu och ska snart duscha.
idag har jag känt doften av spya(usch), träffat cia trevlig mamma på planet, badat, jaa hipster liv näjdå.
Vad jag har i min väska då:
Nessesären bären
knark calma
pärl hörlurar med finfin musik
mobil
spanska tuggummi
pengar
remsa(that's the only bad thing with the summer almost!)
nytt skrivblock med låtar och sånt
paljetter
jaaaaaaa nu kommer jag inte på något mer look and seee(is there a letter in your bag for meeeee):



kramis
p.s juste pennor och snygga huvudbonader(stavningssak)
åh imorgon ska jag till yasuragi kids! :'3
myssss så baj baj bitches
Bitch 2012 here i cöme höhö mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0