när allt går åt pipsvängen :C

jahopp när man väl trodde det var bra händer inte ett skit hur ska vi veta vad du vill är det hon som sagt något om dig
ja
ja
ja
ja
ja
åh varför kan jag inte bli stoooooor o bo på ett mysigt ställe på söder och gå på beyond retro varje dag och fika på skåningen och string
och ha kul med kompisar och liksom ha ett band och ha spelningar snälla snälla gör så att det blir så nu behöver verkligen det.
jag vill att det ska bli vår och sitta på ett fik med gudmor, hennes tjej och mattias och sen så går vi i pride och har det fekke och sen så står jag på en balkong med fina vänner och tittar på solnedgången.
hejdå
fleesk

Kommentarer
Postat av: william

rolig header^^



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-22 @ 10:22:09
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: sonia

hehe nää tror inte det, jag gör mina headers på typ picnik, bara ta en bild och redigera typ :) fast picnik ska typ stänga ner.. :(

2012-01-22 @ 17:49:13
URL: http://flodhest.devote.se
Postat av: sonia

hehe nää tror inte det, jag gör mina headers på typ picnik, bara ta en bild och redigera typ :) fast picnik ska typ stänga ner.. :(

2012-01-22 @ 17:49:27
URL: http://flodhest.devote.se
Postat av: Anonym

skiljetecken?

2012-01-22 @ 22:23:31
Postat av: Markus Femling

Moa, det kommer ju att bli precis så. Fast du kommer ju att hitta andra ställen att fika på och andra ställen att handla på. Men det blir så, det är säkert.

2012-01-24 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0