Mjaow

åhååååå^^

Kommentarer
Postat av: sonia

jääs they are! :)))

Jaaa det gör jag, fast lixom på ett annat sätt än andra artister, han typ finns alltid med i bakgrunden men jag brukar inte lyssna mycket på honom längre, han är mer självklar eller vad man ska säga. typ guden.. HAHAHA vad töntigt det lät! dudå? :)

2012-01-15 @ 19:23:35
URL: http://flodhest.devote.se
Postat av: sonia

hahah jaaa :D hmmmmmmmm jaaa menar du typ second hand eller allmänt snygga kläder bara?

second hand: basar under vid skrapan, det är ingen affär men.. aa du fattar om du går dit (kanske du redan har gjort) där är det asnajsa kläder ibland.

Stadsmissionen har 95 %´skit men ibland något asfint.

Det finns en jättestor myrorna i ropsten också..

Annars handlar jag på monki och weekday när de har rea, och ööh typ h&m och lindex haha..

topshop är jättefint men dyrt..

sen vet jag inte om du bor i sthlm men ja hehe.

PUSS

2012-01-15 @ 21:56:09
URL: http://flodhest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0