åhå :'c

Mäh' jeffla hosta(ni vet sån därä djuphosta torr rethosta har jag:c)
Sitter här i den osköna datastolen hos pappa o typ tycker synd om mej själv haha ><
det kliar i håret för jag har typ torrhårbotten :C

Äsch värsta deppinlägget men snälla Sasha kommer i alla fall o möter mej o hon har med sig min engelska bok^^
As schysst fan!!
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/162020_164413893600463_2305533_n.jpg
me guuuusta :33

wihoiiii^^ :DD (jag -->)jeg o peppe(<-- pappa) hittade en tant i husets ringar som hon hade tappat när hon skulle skaka en bordsduk o har tydligen varit ledsen för det, så igår letade vi lite o typ efter en minut såg jag något i busken o det var en ring :OO o sen letade vi o letade vi o plötsligt utbrister pappa: - Jag har hittat den!
^^

Vi får 500 kr i hittelön fast pappa sa till tanten att det inte behövdes men hon var bestämd o kommer idag med pengarna &___&

Men men wihoiii då är jag 250 kr rikare maaha x<

//TÖDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0