My dayayayayayayayya omhgggggg

Tjo fräs fanzz

Har varit fett med kul(knull råkade jag nästan skriva :O busigt!) idag :3 Sasha mötte upp mig sen stack vi till mötesplatsen(nananananana nivet inte vart den låg) och sen stack alla sexor,sjuor,åttor och nior till Zinken IP eller vad den heter xD Och där så stötte vi på Julia och Elin och så var jag typ med dem YAY tjaaaaaaaaaa det var trevlio trevlioo ^-^ fick veta att Elin hade 83 suddigum(nivet såna därä fina japanska!) o jag bara: WOOWOWOWOWOOWOWOW
hej,.....
Julia åt sushi :C fan vad avis jag blev för jag åt diarrépannkakor. sug min kuk
Skratttttttttttt
sen bowla vi alltså inte julia och elin för de är FYROR haha nä vad dum jag är stygg morris stygg stygg morris!

muuuuuu skridskooo^^

peddosmajl C; <----- plus däruppe^
'
'
'
^^

freeeeeeeeeeeeesh

Mina najsiga dojjer från Sivletto åh finfina :'3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0