vakna vakna första dan i skolan

Tjo fräs fanzz!!
 
börjar ni bli trötta på tjo fräs fanzz???? säg det då heh.....
Idag började jag skolan igen efter ett sommarlov som skulle bli kul HEEEEEEEEEELAAAAAAA tiden nänä men det fanns fina stunder! gö vad deppäg jag låter /: kanske börjar få en depression nä jag är inte nina hemmingsson :--)
Träffade bara halva klassen men jag fick typ inga vibbar en tjej försökte vara jätte oskyldiga men hon är en häxa tror jag hon....OKEJ jag ska sluta dömma folket.
okej en tjej hade deathly hallows halsband så det var najs men åh har kollat upp nästan alla andra och de flesta verkar vara hollister älskande fjortisar .c
Men en tjej som hette Elsa som jag kollade upp(STALKAAAAAAAAAAr) verkade gilla HP så ja det var najs hon var vän med alma från k&rrans festivalen :3
http://data.whicdn.com/images/33992489/tumblr_m81ezmTYLd1rowfq4o1_500_large_large.gif
fina ugglor .'c

Kommentarer
Postat av: Majsish `o´☮☮☂

Lyssnar förresten på en Håkanlåt som ja inte hört förut, Trubbel heter den. Har du hört den?? Den är braa!! ❤❤❤

Svar: jesss <333
Todd

2012-08-23 @ 13:28:57
Postat av: Anonym

Owo hej azzåådu är så jävlla cool!_ eller asså Ehinte så men du är så annoröunda typ :3 gillar sättet du skriver på, typ lite galet. Meeewn har du rökt/druckit nån gång??
Krääääm!

Svar: TjABA! Tack puss finis vem är du??? åh. <222222
Todd

2012-08-23 @ 13:41:30
Postat av: Anonym

Jag har nu avslutat veckansblogg, en aning sent men bättre det än aldrig. Kolla om det var du som vann eller anmäl dig gärna igen! :)
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/august/veckansblogg-1.html#comment

2012-08-24 @ 17:06:59
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0