pride 2012

lånade lite bilder av agnestf.blogg.se
där står en anna och ser frustrerad ut.
höhö där är anna och bakom henne med en finvinkande hand står jag och ser trött och glad och illamående ut.
vafan är det där kissie? ysch fyfan aja bra att honstödjar pride om hon nu gör det hon kanske bara söker efter uppmärksamhet eller nåt som låter som kissie.

Bilder från Pride!

Tjena!
 
Jag hade lite tid över innan jag ska gå och träffa Martin. Så jag tänkte ladda upp alla bilder, så att dem inte blir ännu mer försenade än vad dem redan är!
 
Här kommer dem!!
 
moi :3
En tjej jag träffade på tunnelbanan en gång vi båda gillar harry potter hon är så söt och hennes vän Moa med :3
 
Efter pride gick jag och anna till strand(hornstull) och badade i alkisvattnet men det var mys c:
man var ju så svettig så
jävlar fett liten jag är aja naked dudes fan vad jag skämde ut mig visade brösten osv.
vackerrrrrrrrrrrrrr
 
sen gick vi till tanto igen och satte oss vid anarchopride och lyssnade på mysig musik och satt bland fina människor.
jag däremot var inte så fin höhö
rolig människa fan vad ball hon var åhå skratt
yay gangzta cool
sov över hos anna vi kollade på trollkarlen från oz heehe jag var trött sov typ halva filmen
Alla bilder är lånade av agnestf.blogg.se och wickedness.blogg.se
mina bilder kommer snart bara badbilder men jahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0