please please please let me let me get what i want this time

Tjo fräs fanzzz!!
 
jag ska på pride pride pride imorgon fattar ni jävla skit glad!
jag och anna ska gå i pridetåget och sådär vettefan vad vi klassas som unga hbtq:are kanske? unga bisexuella äh vafan jag vet inte men åh så jävla najs!
Har redan gjort en liten packlista och tagit fram lite spexiga kläder eller jag vet inte jag ska ha mina gratis blomhawaiihalsbandipridefärger på huvudet hoho :3
Lite bilder från årsta och annat smått och gott och prideoutfittan jag ska ha på mig imorgon:
första dagen bah leker modell
yolo
hej politikgorilla
hög på havsluft
halsband som jag gjorde reggae never dies
en smoothie jag gjorde idag den var godäcklig recept kommer strax
colorpoweeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0