Håkan Bråkan

Imorgon är det fekke(vet inte varför jag säger det, det dyker väl upp på olika ställen i mitt liv) på gröna lund kl 20.00 för då äre Hååååååååååååååååååååååååkan Bråååååååååååååååååååååååååååååååkan Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellströöööööööööööm:D
Fattar ni, jag längtar så att jag tar självmord nej men gud vad kul det ska bli, det blir jag morsanmami nina mattias(Tian) madeleine william johannes:DDDD
Kanske Sasha, men det kostar 180 kr efter kl 6 så ja ninis och tian ses innan typ kvart i fem vid slussen elr något jipppi pippi!!!!
mamma får ta theos grönan kort!
Fan vad najsigt, gjort plansh och allt ska ha på mig sjömanshatten och grejs:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0