Bubbles bubbles blubb faen skolan

Tjoli idun idis haha ida ja=tööönt
Hallu idag är det måndag och jag har oooooont i min bajsmage hahaha tråkmåns
jag har tagit fram aaaaalllaaaaaa gosedjur och ställt de i grupper(hoho mobbat) jag är en gummibjörn idag fick vi choklad på lektionen jag blev chockglad!!!!!
Har huvudvärk av skolan bajs eller jag gillar att lära mig saker och att få repetera men det blir så svårt och jobbigt när man bara har några dagar på sig att göra uppgifter elr läxor känner ni  igen er(hade bara lust att skriva av mig mannen)
Håkan sjöng som en gud, och det var snälla människor runt omkring mig som lyfte upp mig så jag kunde se guden fina håkanbråkan

Kommentarer
Postat av: Maysishlaysishbaysish

Jag HATAR när läraren tror att man kan göra 100 uppgifter på typ tre sekunder, och eftersom man inte kan så får man ta hem. Håller med dig till 999%

2011-09-24 @ 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0