Alla menade inget illa förutom Nilla hon var en gorilla

Alla barnen kramade Justin Bieber, förutom Siv, hon tog fram en kniv...

Alla barnen hade sommarlov utom Moa, för hon var inlåst på skolans toa...

Alla barnen bakade utom Jens för han var ingrediens!

Alla barnen låg döda i polen utom kaj han lekte haj...

Alla barnen hade råd med kondomer utom Lars, han ärver fars...

Alla barnen åt godis förutom Max, han åt farfars öronvax...

Alla barnen använde glidmedel förutom Krister, för han körde med klister..

Alla barnen var på ikea förutom Linnea för hon var på rea...

Alla barnen drack kaffe, utom Wide för han sket i de...

Alla barn var snälla förutom Ivar, för han mördade alla med knivar...


Kommentarer
Postat av: leona

Aaah! va roligt att vi var på samma loppis! Jag vet inte om jag såg dig men det gjorde jag säkert! haha! Men ha det bra! kram

2011-09-07 @ 20:15:29
URL: http://varningfortont.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det jag som är gorillan? Kramis

2011-09-08 @ 13:17:37
Postat av: Maysish =D

De är så bra =) Gorillan var ny… HUR VAR HÅKAN??????????????????????????????????? Jag vill höra allt! ;) Vi måste åka snart, det finns ju hur många roliga backar här som helst!!! <3

I <3 U MY <3

2011-09-12 @ 15:54:28
Postat av: Maysish… Again…

Sparkcykel alltså, var lite otydlig där……

2011-09-12 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0