Vaccinationisssssis

Jahopp idag har man blivit vaccinerad mot ....vad fan var det? :O haha vet faktiskt inte typ mässling påssjuka eller något!
Jag känner ingenting:DDDDDD
Men nu sitter jag här och väntar på papi som kommer kl fyra halv fem fem-.-
Tråk fast nej nu ska jag se film, plugga franska, läsa Harry Potter 1(again<3), kolla i skolkatalogen(ni vill inte veta hur hemsk jag såg ut, till och med alla i skolan tycker det vissa bara tisslade och tasslade och viskade "Gud kolla Moa" jag bara "Eh... jag står här" dem ändrade helt tonfall och sa "Ja staaaaaackars diiiiiiig OMG" HAHA losers.com nej skämt i kläm men ändå de SÖG på att ljuga)

Denna var fin fin!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du var jätte söt!!;)

2011-10-28 @ 19:17:28
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0