Trött som en mört

Hallojs!
Har bara sovit i 5 timmar!
Kunde faen inte somna, gick inte till isabel kl elva kanske?
Gick och lade mig kl halv tio försökte verkligen somna spela temple run på syrrans iphone i hennes säng.
mamma kom och sade till oss stackarn hon som skulle upp halv fem för att åka till norge med jobbet:(
Aja efter skolan hängde jag runt lite i skogen med kasper vi lyssna på najs musik och klättrade i ett träd som var ganska litet och sen frös jag och nu har jag huvudvärk:/
Känns tråkigt en väldigt nära vän var lite dum idag, kolla snett och så-.-

Har också lånat tusen olika böcker om vaccin och medicin, för jag ska skapa ett vaccin mot vinterkräksjuka, den heter norovirus och är inom familjen calicivirus.

Kommentarer
Postat av: Ida

Länkarna funkade inte :P

2011-11-10 @ 17:19:18
URL: http://idiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0