Myskväll med Elle

Tjenis penis!
Jag och Ellen mamsimums och Ellens mamsimums hade mysig mysig fredagsmys:DDD
Vi kollade på Kronjuvelerna och jag, Elle gjorde en skit bra film i Imovie den heter Blodig Balett 2!!!! DAM DAM DAM DAM;)

Nu ska jag strax dra in till T-Centralen, men borstar mina fiiina tänder rena så de blir lena!?

Hihoho så skojjigt^_^


Tummen upp Jonathan oh yeyyyyy:P

Ska  till Tekniska museeeeeeet oh yeyyy(wtf) och titta på rymdgrej kul!
Känns som söndag(åhhh ångest jäklige skolige)
Vill inte fy fan lov är ju bäst ju!
Har varit ute och gått med Elvis två gånger:D
Skit najs gick en lång runda med honom och då jogga vi SHICHIHIFHICHIICHICHCOOOOOOOoooooooo:DDDDD
:))))))
Degklump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0