Fuck off 118 800 noll i koll skaffa hjärna inte stjärna!

Jag vet vet vet att det var dumt att messa till 118 800 men jaja ville se och kolla in svaret:
... ........ är kanske världens vackraste tjej! Iaf tycker hon det själv(Aaaaa säkert, jag tkr faktiskt jag är rätt blaskig).
Hon är visserligen snygg som få och kommer gå långt här i livet(kanske det men det gör nog alla nästan) men hennes enorma självförtroende kan ibland göra att hon uppfattas som lite kaxig(jag vet inte själv om jag är kaxig men det känns inte som det, och jag har inte ett ENORMT självförtroende, jo visst jag har självförtroende men inte ett sådant som de får det att framställas).
Hon har förövrigt en enorm kärlek till handväskor(tecken på att ni inte känner mig, JAG HATAR ATT SHOPPA så nu har ni det klart för er, jag gillar bara att gå in på affärer som jag gillar och där jag verkligen vill köpa något), helst skulle hon bara shoppa handväsko hela dagarna om hon hade råd(blä usch fy fan f*ck yaaa handväskor jag + ryggor sörru inte äckliga tönt handväskor).
Då hon inte shoppar handväskor brukar hon skriva i sin blogg(ja det har jag men jag shoppar inte handväskor och hur faen fick ni reda på min lilla blogg?) samt hänga ut med sina tjejkompisar och snacka killar(ja ibland kanske men jag har för fasiken killkompisar oxå och tror ni att jag och mina så kallade tjejkompisar alltid snackar killar dån har ni jävligt fel förstått!)
hehe blev bara så förbannad, hihohi

Kommentarer
Postat av: EMMMA // -

Ingen aning om vem du är, egentligen. Men du gillar Tim burtons filmer och Harry potter - som du måste ju vara en häftig typ!

2011-05-12 @ 21:48:14
URL: http://artema.blogg.se/
Postat av: Denise

Hahah, piss off 118 800, veeerkliigen iinte likt dig !! ;s

Dom hittar bara på ngt ;o

Haha, du är HELT annorlunda :)



kramsischar hah ;)

2011-05-13 @ 19:00:18
URL: http://marsvinsdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0