The sun is shining on the street and you dancing on your feet The moon is taking over and she´s in my space Get out of my face

My song upp there in the sky Nooo in the Robrik

Idag har jag gjurt smoothies, varit en bortskämd liten barnunge som bara tänkte på sig själv, ätit mexikanskt, gått en runda i huset med gosedjurshunden, lagat mat i leksaksköket, tittat på tv om NOR, cyklat, käkat bananhavregrynrussinmandel smet, lekt, varit blöt, blivit förvånad, duschat två gånger Oj, postat brev till tyska brevvännen, lånat Persepolis del 2 av sandra, glömt bort en bra sommarbok av Fru Jansson, gullat med gossedjur, sett två snorkråkor en på eddys finger och en som kom på mig, blivit sur och bajsig, velat köpa rengöring för ansiktet men lånat lite av Sandra istället Vi lånar saker det är bra, och bara varit Todd kris Morris Jett Watson elr Pippi på cykeln                            Hej nu e jag här! Jag vill komma in för jag vill bli din!                                                                                   
Tumblr_lofe1bsdla1qcxieko1_500_largeTumblr_lbt5dwewho1qeprt6o1_400_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser att du har haft en bra dag och det blir jag glad av. Kramis

2011-07-23 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0