Svar på frågestund:D

Harry Potter eller Twilight?
Sv: Detta är en väldigt svår fråga, men jag älskar båda men(många sketna men) jag tror HP ligger såhär lite före: .
Vilken är din favorit blogg?
Sv: Jag har ingen jäkla aning haha, kanske anaginas.com eller fokis.se men jag gillar väldigt många bloggar mina läsares bloggar är nästan alltid intressanta:)
Hur många besökare har du varje dag?
Sv: Haha Ida det kollar jag inte längre:P
Tio bästa bloggarna?
Sv:
1. Ana Fina(bytte namn)
2. Fokis
3. Mina vänners
4. 2 tjejer som går på Eriksdalsskolan typ
5. Kitttenneverland
5. Rosdalen
6. Läsares bloggar
m.m
Bästa vän(bara en)?
Sv: Går inte, jag är tråkig jag vet;)
Bästa vän i skolan(bara en)?
Sv: Mens group number 48
Bästa killkompis?
Sv: Mattias & Kasper
Favorit klädesplagg?
Sv: Rutiga skjortor, jeans, mössor:P
Vilken av Twilight filmerna var/är bäst?!
Sv: har inte sett BD än men tror Twilight/Eclipse
Din favorit blogg?
Sv: Kolla uppåt hihi^.^
Siffran 5 eller siffran 9?

Sv: 5
Favvoschampoo?
Sv: Kanske Wella eller det där mjällschampoot, dåligkoll.se
Favvolåt?
Sv: Just nu är det A new england(billy bragg) eller If you got the money(jamie t)
Favvodjur?
Sv: Katt & Varg
Roligaste ämnet i skolan?
Sv: Engelska, svenska, musik(oftast), bild(nu med den nya läraren)
Om du var tvungen att färga håret, vilken färg skulle du välja då?
Sv: Jag vill färga det rött eller svart;)
Norge eller Finland XD?
Sv: Norge men Finland e oxå bra!
Hahahah, konstig fråga men Barbie elr Bratz?

Sv: Hahaha Denise;) Har ingen jävla aning men kanske Barbie eller det är väl inte de med stora huvud?
Hur många bloggar i snitt kommenterar du / dag?
Sv: Ganska många oftast
Var bort du?
Sv: Stockholm<3
Hur gammal är du?
Sv: .... nevele
Vilken är din favoritårstid?
Sv: Vår & Sommar ,men jag tycker det blir bäst bilder på Höst & Vinter
Favoritlåt?
Sv: Check;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0