Joan Jett!!!!!!

Denna brud asså, fan vad hon betyder mkt för mig!
Såhär ska man se ut snart, jag har faktiskt två stilar haha;)

Detta är min MoeRockaway(Moa heter jag men vill helst heta Todd Kris Morris Jett Watson smeknamn: MoeRockaway) stil!
I den stilen har jag mycket nitar(jag vet inte men jag är typ beronde av nitar), converse, skinnjacka, BLACK BLACK BLACK, tryck t-shirts lite slitna sådär;D
jag & sandra ska göra the runaways t-shirts typ sån som Kris har i the runaways fast det ska stå The Runaways istället för Sex Pistols!

Sen har vi Pippistilen som jag kallar det.
Då e det dags med stickade små pippisaker.
Mina såna där kängor som jag har.

Glasögon kan oxå passa på denna stil!
Den här stilen är väldigt mysig:D

Dessa stilar har jag gjort lite till mina men det finns många som har väldigt mkt liknande=P

Kommentarer
Postat av: ttilda♥

va? vad svara du på?;d

2011-01-31 @ 20:46:33
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0