Efterbliven.com

Gör Kalendern som typ alla gjorde 2010;)
Fast jag har tagit bort några!

– Presentera mig själv. 
Jag heter *** men kallas Todd, Morris, Mois, Nessie m.m
11 år.
Älskar att sjunga, spela gitarr & piano, skriva, läsa, The Twilight Saga(fan), Harry Potter(FAN!), gillar Tim Burtons filmer.
– Min första kärlek. 
Det var Paul på dagis, typ 3 år haha, men jag var lycklig och kär så ja det är väl det som e meningen
– Mina föräldrar. 
Min mamma heter Anna och min pappa Jonas.
– Vad är kärlek. 
Kärlek är en känsla som kan komma när som helst.
När man är kär är man nästan beroende av personen(iaf jag).
Man vill bara vara med personen, se på personen.
– Min bästa vän. 
Min bästa vän, jag har faktiskt 4 bästa vänner!
De heter Ellen, Needa, Sasha & Maja
– Min tro.
Jag kan inte säga att jag är kristen så där jäätte kristen som vissa är.
Men jag tror på gud och om jag önskar något eller hoppas så ber jag till gud.
Eller jag säger typ snälla snälla gud och bla bla bla.
 – I min handväska.
Ni får veta det någon annan dag!
– Mina drömmar.
Jag drömmer om att bli skådespelare eller sångare eller författare.
Men jag har alltid haft svårt att välja vad jag vill bli.
Mina drömmar är att bli något av det, göra så min familj och mina vänner mår bra, flytta till Usa eller London.
Och så hoppas jag att jag får en bra kille och att alla mår bra! Jag med haha^^
– Min första kyss.
Har faktiskt inte kysst någon hihi piiinsamt;P
– Mitt favoritminne.
Åh jag har så många underbara minnen men ett av de är väl:
När jag var i Usa med min familj.
– Min favoritfödelsedag.
Oj gud så svårt.
Nej det går inte finns ingen favorit, tror det kommer bli i år!
– Detta ångrar jag.
Alla onödiga bråk.
Pinsamma stunder.
Skvaller, rykten och när jag sagt för mkt
– Det här upprör mig.
Folk som försöker vara coola och försöker immpa(?).
Krig, mord, rån, vinterkräksjukan.
Orättvisa lärare och människor.
Folk som inte fattar!
– Det här får mig att må bättre.
Mina vänner, min mamma & pappa, min syster och ibland Sandra
– Det här får mig att gråta.
Mkt får mig att gråta, men t.e.x när någon säger något som går rakt in i hjärtat om det är bra eller dåligt.
Sorgliga filmer & böcker
M.M
– Mina rädslor.
Min största fobi är ju kräksjukan som sagt.
Att drunkna eller inte kunna andas.
Bli stypt.
Ångest över vissa saker(fast det e inte direkt en rädsla)
– Min favoritplats.
Usa, Grekland, London och Stockholm & Hagestad<3
– Det här saknar jag.
Mycket saknar jag här i livet

Peace


Kommentarer
Postat av: MALIN

hur va ditt nyår? :D

2011-01-03 @ 18:41:40
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0