Kp webben presentation

Presentation

Här skriver du en text.
Vi rekommenderar att bilder placeras i album.

Hallojs, jag är en liten rumpnisse med Harry Potter hjärna(eller ja kolla in mina intressen så får ni se lite granna) och jag älskar att rolla här på lilla kp webben och jag älskar teater^^

Min blogg: bloodi.blogg.se

Lite annat najs som jag gillar:

harry potter, the twilight saga, tim burtons filmer, lakrits, coola halsband, stickade kläder, nitar, Hayao Miyazakis filmer, weheartit.com, fota, kängor, converse, blogga, titta på en film en regnig dag, gula regnjackor, Coraline, Vampire Diaries, Pirates of the Carribean, vara med killar:P, Mina bästa vänner, Min familj, Mina vänner haha, teater, film, böcker, läsa, MUSIK, barbapapa familjen, brev, skriva, språk, rock, härliga saker, folk som är sig själva, ryggsäckar(när jag inte får ont av dem)

Musik dårå:

Jätte mkt men Håkan Hellström, Florence Valentin, The Cure, The Clash, Säkert, Bob Marley m.m

Skriver MYCKET!!!!!

Är kär i Totoro och Mumintrollet eller jag är rättare sagt gift med Totoro och har mumintrollet, lilla my, sniff, snorkfröken, blyga knyttet och mini totoros som barn och muminpappan och muminmamman som föräldrar och mina egna som mor och farf föräldrar och mina mor och far föräldrar som mor mor och far far föräldrar osv;D

Hohohihohihi

I löv yaaaaa^^

Peace out och rösta inte på Höger eller Sverigedemokraterna OKEJ!!!!

Najsa Majsish<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0