Kakabaka dessert eddy mat tjockis barbabada kim & skrutten pruttar från en nykommen man


Time for dessert

Stackars lilla söta Eddy har haft vattkoppor;( Så han har fortfarande kvar små pluttar på kroppen)
Videosen är världens oseriösaste!!!!!
Eddy kollar snett på mig;P
Jag är barnslig jag vet;)
Men jag älskar det:D

Eddy ska dricka lite badvatten
Jag med bebisröst: "neej eddy såja inte dricka det, vill du ha vatten?"
(man bara men jag får för fan vatten från badet hallå?? XP)
Eddy nickar
Jag häller vatten ur kranen bredvid och råkar putta eddy så han faller plums ner i badkaret och jag över
Eddy fäller några tårar medans jag håller honom hårt.
Jag: "Förlåt lilla eddy plutt"
TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT IDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOT BARNMÖRDAAAAAAAAAAARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0