Test about me!

UTSEENDE:
Längd: 143 cm(tror jag)
Vikt: 30 kg(tror jag)
Mest nöjd med: Ögonen, mitt hår benen och lite till
Minst nöjd med: -
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brungrön

SKOLA:
Poäng: 5/5
Skolkat antal ggr: -
Favoritämne: Svenska, musik(när vi göra rolig saker, min musiklärare e inte såå bra), engelska, bild(men inte läraren), HKK kanske mer?
Hatämne: IDROTT, matte, No, So
Bästa lärare: Vad fan vet jag(skojja, men Therese tror jag)
Sämsta läraren: TINA Å..... och några till
Favoritmaträtt i skolan: Skojjar du eller??
Drömyrke: Skådespelare, författare, sångare


FAMILJ:
Antalet i familjen: Hos mami: 5 Papi: 2(men med Sandra & Eddy blir det 4)
Bästa föräldern: Förändras hela tiden men jag älskar ju dem;)
Bästa syskonet: Alla typ^^


RELATIONER:
Bästa kompisen: Många men: Sasha, Needa, Ellen & Maja
Civilstånd: Sorgsen singel HAHAXP
Bästa förhållandet: -
Bästa kyssen: -
Kär i: Det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0