Härlig lördagkväll med vännerna

Igår hade vi väldigt mysigt jag, needa, sasha och elle<3
Vi åkte till Donken(äckligt slangord fattar inte varför jag andvänder det?) och hade ganska bra tills det hände lite saker:/ (kommer inte glömma det du gjorde mot min kompis och jag vill inte ha kontakt med dig du som tyyyyp älskar mig)
Sedan åkte vi hem och började titta på Into The Wild(har sett början lite av mitten och slutet innan), den e så bra och Kristen sjunger så fint^^
Jag grät väldigt mkt och mina vänner tyckte jag lät som en Åsna...;P
Till filmen åt vi popcorn och godis.
Sen var det mat, det var pasta pesto needa och sasha gillar inte pesto så mkt nu vet man det:)
Och så snacka vi,smsa och pussa varandra(vänskapspussar:P)<3
Vi lyssnade på musik och hade skit roligt!
Vi var uppe länge söp oss fulla på Julmust haha skoja det var typ skit lite kvar;P
Men jag älskar er<3
Och dig oxå Maya(och nej det var inte jag som spelade piano)^^

Peace


Kommentarer
Postat av: Fia

Sv. Haha du frågade om jag tyckte de va kul med nyår:]

2010-12-05 @ 16:25:42
URL: http://femtonfoton.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja, den var jättebra. Jag behöver ju inte fråga dig, för din rubrik i det här inlägget säger nog det mesta ;)

2010-12-05 @ 16:46:22
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: jo fick en ganska så bra lördag :) ser att du hade en bra också :)

2010-12-05 @ 19:12:52
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0