3 Things Test

Tre saker jag inte förstår mig på: Folk som pratar för snabbt, tidningar som skriver saker som inte e sant och när man inte får facebook:( haha nu vet ni det jag får för fan inte ens facebook piiinsamt!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Julklappar, 2 receptböcker & pennor
Tre saker jag gör just nu: Dator, lyssnar på familjens prat inge mer
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Mkt
Tre saker jag kan: Spela teater, spela gitarr, sjunga(tror jag iaf lite)
Tre saker jag inte kan: Prata kinesiska, simma fjäril, hjula
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Rock, Kate Nash och Eminem
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Prata tyska, franska & spanska, Lära mig spela bass lite bättre, få bättre tålamod
Tre favoriträtter: Spagetti med köttfärssås, nudlar, lax

Jag gillar mer saker och jag ogillar mer saker!
Är i LA nu, sitter med M&M och mamma;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: google nog bara ;)

2010-12-29 @ 16:14:08
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: nessie

jag vet att du sjunger så bra!Kramis

2010-12-29 @ 16:32:23
URL: http://tkeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0