pias kondomer, my secret bag osv osv osv

Tjo fräs fanzzz

Idag fick vi 2 kondomer av våran lärare Pia haha fast jag tog flera för jag ska blåsa kondomballonger jööööö!
Föresten har jag äntligen börjat komma ihåg min kalender och jag ska göra dip dye har jag bestämt.
Meowwwwwwwwwwwww!
Snart är det skolavslutning slutar på tisdag och jeg er förskyld assåwwwwwww non fåret inte vara det seriostääuuusly!!
Your image is loading...
KING SIZEEE WOOP WOOP GREAT SEXXXXXXXXXXXXXXX
och exotic smakis på kondomis

visst är min secret bag fin med alla coola prylar som några kondomer t.e.x.....

Kommentarer
Postat av: KondomExpress

hehe ja eller hur är det betydligt roligare att blåsa kondomer än ballonger? :) Men glöm inte hur de egentligen ska användas bara :P

2012-06-09 @ 11:24:03
URL: http://www.kondomexpress.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0