strax i'm going to leave this place

TJo fräs fanzzz!!!
Your image is loading...
Snart ska jag sticka till SLussen jaowwwwwwwwasasaasasasas
ser ut som en hulk när jag tittar mig i spegeln känns fartyyyybraowbad.
skaffat näspiercing....nä tyvärr fick låna en fejkish av alva hon vill oxå skaffa men ingen av oss får av våra päronish.
Jaja nu ska jag leva som hippieutanpiercing resten av mitt livvvvvvv.
 
 
Bläbläblä hörni VILKA LÄSER MIN BLOGG: kommentera era namn och bloggadress om ni har nån fort som faen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Majsish!! X3

JAAAAAAAEHHGG!!!!

2012-07-18 @ 00:14:08
Postat av: Anonym

Din blogg är grym

Svar: tack tack! <3
Todd

2012-08-06 @ 12:12:15
URL: http://Mortenochpinkfriday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0