Måndags child

Tjo fräs fanzz!
 
Ska inte sitta så länge vid bloggen för jag satt typ 3 h igår .c
Men jag ska i alla fall duscha och sen gå hem till mamsen i ornish och hämta min resväska med all packning + en cykelhjälm sen ska jag GÅ tillbaka till papsen allt detta kommer ta minst 2 h :X
LaT MasK på untzzHÖGnivå
http://assets.flavorwire.com/wp-content/uploads/2012/06/thesmiths.jpg
Slängde in en bild på The Smiths som jag har lyssnat lite på i Barca.
Puss & Kram skumbanan ^,,,,,,,,^ <----- kawaii smiley med huggtänder värzstaaa proo
åh töntinlägg nej nu ska jag fan ta och berömma mig själv lite istället för att säga att jag är töntig(fast det är jag...)! eyy byyy and dieeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0