KärraN

Hajj på er tänkte skriva av mig litaaa först o främst kolla in denna blögg:
www.hanapee.com <---- Fucking bäst promise^^ :33
Jamen nu sitter man här i Kärran o jag tänkte när ja satt på tha büss hit på rasism.
jag förstår faktiskt inte hur rasister o främlingfientligapartier(hör bara på namnen som om de inte vill bli vän med nån) tänker.
det är som att sitta o kolla på en morot o bara den dära är ful o får inte vara här fast ungefära tusen gånger värre.
men jag ska i alla fall lära alla mina barn(om ja får några mehe C;) att alla är lika värda för de är de ju fan okej nu är jag inte direkt så snäll eftersom jag typ hatar vissa t.e.x vissa moderater o borgare o rasister m.m
så ta o väx upp era panthuven!
samma sak med homosexualitet m.m
visst visst om det är deras sätt att se på världen men varför varför varför?? jag undrar verkligen o blir så förbannad att deras tal o åsikter ofta vinner.
det är som om folk inte får leva fritt O_o
//Todd Morris Moominson

Kommentarer
Postat av: Markus Femling

För dom som du och jag har växt upp med respekt för allas lika värde är det ibland oförklarligt hur rasister tänker. Vi har haft tur som fått den etiska grunden. Men det finns andra som inte har det, som alltid behöver någon som är sämre och som dom kan skylla på. Du skriver att du kommer att lära dina barn samma sak. Jag tror inte att du behöver bry dig om det, det kommer automatiskt genom att dom tar till sig hur du agerar och vad du säger. Jag kan inte påminna mig att varken min pappa eller mamma nånsin pratade med mig om homofobi, solidaritet eller rasism, jag vet bara att det alltid varit självklart för mig att alla har lika värde.

2012-01-06 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0