svåra val svåra val svåra val svåra val

tjo fräs fanz
:D hmf jaja på fredag bär det av till Café String^^ åh älskar det stället hoho mycket string tycker de i min klass :C aja hej hopp jag har typ ont i magen varje dag trevlit trevlit man bara: Jahopp och jag bryr mig såhär lite .
Jaja en läxa häxa denna vecka TJOHO! :333
pappa är typ emot att jag åker till stan :'c morr jaja föräldrar härliga trevliga meeniskor nä skojja det är klart jag gillar mina föräldrar men ibland är dem lite jöbbubert hoho ^w^

tjo blä hej detärlitejobbigt  för jag vet inte vad jag ska välja gå kvar i sjuan eller byta??? help mee :c
+ med min skola:
- mina fin fina vänner
-bra lärare
- bra undervisning

- med min skola:
- typ inga "kultur" människor ehheheheh aja det lät weird(iaf i klassen förutom komsikompisarna:P)
- ligger dött i förorten mähä okej nu lät jag fetto överklasso nej men ja hej
- vanlig skola vanliga elever oftast fast det finns förvisso vissa coolungar eller åh nej nu lät jag stalkig igen :c mähä
- mycket fjortisar tråjk

+ med annan skola:
- nytt nytt nytt
- kultur inriktning(alltså typ eriksdalsskolan eller blommensberg eller något hehe)
- lite nytt folk
- annat tänkande

- med annan skola:
- kanske inga bra lärare
- man blir förever alone och jajajaja tror inte det kanske haha hejdå
- man hamnar efter
- man saknar sina kompisar från den gamla skolan + a secret love :OO

Kommentarer
Postat av: Beata

Alltså, våran skola är inte sådär jättebra, tror iofs att "estet"-inriktningarna är ganska bra. maten e helt ok och lärarna ganska bra. Men det är ju liksom lika många fjortisar här, men det är ju väldigt många med egen stil och dom flesta blir accepterade eller va man säger. Men jag vet inte hur liksom dom andra klasserna är :p

2012-02-01 @ 21:41:14
URL: http://beatasdiary.devote.se/
Postat av: sonia

Sv: hehe vi kanske var där olika tider, vi hade ledigt den dagen så vi var där ganska tidigt tror jag :) Och apropå din skola, jag tycker verkligen att du ska byta om du känner för det. det är alltid bra att testa nya saker och våga haha ja du fattar. Och om det blir hemskt eller så i nya skolan så kan du alltid byta tillbaka :) Så gjorde jag, alltså jag trivdes inte och bytte tillbaka. Men jag ångrar nog ändå ingenting för jag lärde mig nya saker om andra och mig själv osv hehe. Byt inte till min skola bara, tror sexorna är lite sådär. Och förlåt för att jag är så himla seg på att svara!

2012-02-01 @ 22:13:06
URL: http://flodhest.devote.se
Postat av: nikki

Våran skola är bland de bästa i sverige och har bland den bästa maten också! Men det är sant att det är tråkigt i förorten och vi har rätt tråkiga elever också men äsch gör som du vill :)

2012-02-13 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0