when they kick at you front door how you gonna come with the hands on your head or on the trigger of your gun

Tjo fräs fanzz!!
 
Idag så har jag och pappa diskuterat no  ingen av oss lyssnar på varandra. kul.
Vi ska göra ett ekosystem på NO:n jag har bestämt med lite hjälp av farmor att göra såhär:
Människa får näring från hajen(mat heh lite ovanligt men japp), hajen får näring från sälen, sälen får näring från fisken, fisken får näring från alger/växter, alger/växter får näring från solen och solen är energikällan till alla dem.
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Nämen åh vad jag känner att jag suger på Harry Potter fakta och Engelska jag bah: vad heter uppståndelsestenen på engelska Josefin i min klass sa det och jag bah ahaa okej stavning? Molly kunde det vafan!? åh.
jag har en jävla ångest över sånt här och att jag inte pluggat i sommar. jag vet .
och att jag vill vara bättre en många i mina favvoämnen mina jävligt dåliga negativasidor.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Deathly_Hallows_Sign.svg/220px-Deathly_Hallows_Sign.svg.png
så jävla sexigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0