såhärä töntigt

Tjo fräs fanzz!!
 
Var i årsta havsbad i 4 dar för farsgubben blev förskyld och jag hostade och hostade och längtade efter kompisar och nätet nej men det var awesöme längtar tillbaka till kvällarna vi spelade uno.
jag gjorde detta:
spelade gitarr
kom på en låt
spelade kort
hostade
cyklade runt runt och köpte en klubba för fyra spänn fast jag hade fem
badade två ynka gånger
klippte mördarsniglar
gjorde halsband
läste bamse
löste korsord
läste ut harry potter 6 för 100000 gången
 
ja så var min semester där :)
Angående rubriken har jag gjort en töntig grej höhö *generad* nä men gjorde en finfin outfitta på nån hemsida:
 
Winter
 
fy fan 'weekend getaway' äh fy fan fast jag erkänner att det var lite mys c:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0