hej bloggen

Tjo fräs fanzz!!
 
BRÖDET ÄR MÖGLIGTTTTTTTTT.
Jag går i högstadiet det känns inte som det alla i min klass är så otroligt små!!!!!!!!!!!!!
Your image is loading...
Jag hade fina byxor på mig idag, mina creepers jag köpte på loppisen i lördags( JAG VAR PÅ POPAGANDA OCH SÅG DUNGEN OCH LOOOVEEEEEE<2222222 OCH TEDDYBEARS JAG BAH DANSADE TILLS MINA FÖTTER GICK AV OCH SVETTEN RANN OCH VI FICK GRATIS BIG SIZE POPCORN OCH ALLT VAR BÄST. PUSS!) för 200 kr :OOOOO men jag har 4 skavsår som blöder igenom plåster och strumpor :x  fick oxå massa gratis kläder som jag ska tvätta idag!!!!
det finns två snygga killar i min klass de är fina och gillar bra musik.
men ingen snygg bisexuell/lesbisk tjej verkar det som.c
puss uppskattar alla fina kommentarer <22223333
p.s SKOLAN ÄR MYCKET JUST NU SÅ FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE BLOGGAR
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Tjabba!
Tänkte bara kolla upp din blogg lite.
Jag har haft skitmycket bloggar, kommer knappt
ihåg dom...
aja, ses i skolan ;)

2012-08-27 @ 20:02:22
Postat av: Ingrid

åh mys c: jupp <333

2012-08-27 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0