fuck me fuck mee lovecats dududududuuddududuudduudu

Tjo fräs fanzz!!
 
Jävla sorry för att jag ej bloggat!
Fick lite pepp från en i skolan och en annan blogg med fina bilder :3
Kör på en liten lista:
 
Vad har du på dig?
Nu har jag på mig en gammal snyggsnygg t-shirt med angela davis på som jag fått av sandra. Och ett par korta jeansshorts från stadsmissionen för 20 kr eller nåt. Underkläder oxå går ju inte näck under min fina förklädnad.

Hur mår du?
Upp på sociala och ner på systemet. Nej men mår verkligen som en bergochdalbana.

Vad önskar du just nu?
Att du och jag ska träffas mer.

Vad har du ätit idag?
mackor 4 stycken nutella fiskgratäng potatismos dudå?

Vad ska du göra imorrn?
träffa alva som jag inte träffat på jävligt länge ska sova där! intresseklubben anteckna nu för fan!
 
Vem saknar du?
Sällskap nu. Kärlek. Vänner.

Senaste köp?
En burgare på burger king med vera vera vera :3 som jag träffade på min nya skola hon bah går där och är så fin.

Vad skrattade du senast åt?
åt mig själv.

Vad grät du senast åt?
vänner

Vem sov du med senast?
eddy min lillebror

Vad läser du just nu?
Har precis läst ut Rör mig inte av nån författare jävligt bra läste ut den på en kvällnattförmiddag. Och HP 7 för 30000 gången

Senast sedda film?
this is england tror ajg

Vilken svordom använder du mest?
"fan" "jävlar" "fucking" "helvete" all the bad words

Vem var den senaste som ringde dig?
pappa.

Har du dejtat någon av en annan religion?
aldrig dejtat nån. forever alone

Dina tre senast inkomna sms?
"Hehe :D Och snart ses vi!!! :) Jag längtar :P Förresten så är pottermore jättekul nu, efter ett tag. Jag har fått en trollstav o jag blev gryffindorare ;) hur är läget annars ^^"

"Nu är Felix här, jag har hållit i honom :) <3"

"Gullmars<3"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Joo! Vi kan ju träffa Alicia typ på tisdag eller något :) men ska vi ses imorgon då? <3"

Vilken är din favoritfrukt?
Åh mycket passionsfrukt krispiga vindruvor utan kärnor svenska syrliga äpplen mango massaaaaa alla typ

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Emma Watson, Kristen Stewart. tror jag hehe :x

Vad är du rädd för?
att spy, förlora de jag älskar, bli ensam föralltid, drunkna.

En person du tycker är snygg?
Lol i this is england och aaron johnson.

here she is åh så jeffla snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0