Noll koll

idag när man gick förbi i korridoren och gick förbi sjuorna så skulle såklart en av de populärste killarna slänga ut sig: Öh äru Gryffindor eller *skratt*?
Jävla nolla bara för att han inte har någon stil och tror att han äger hela universum.
Jag stör mig verkligen på folk som tror att de är coola bara för att de "typ" äger sin klass genom popularitet!
Idag såg jag en kille från min gamla teatergrupp som hade svarta kläder Dr Martin kängor och atomkraft nej tack knapp på skinnjackan, när jag gick i tvåan och han gick i min teatergrupp då gillade jag inte alls honom jag tyckte han tog för stor plats men egentligen hade han sin egna stil och vågade spela teater ingen annan vågade kändes det som.
Nu när jag såg honom blev jag jätte glad äntligen någon som sticker ut och sen kom jag på att jag hade gått i samma teatergrupp som honom och blev ännu gladare fan vad coolt att jag känt en cool person men så kom jag på hur dum och korkad jag var i tvåan ettan(jaja sak samma) som bara tänkte på utseende och popularitet.

Jag älskar kanske inte alltid mitt liv men jag gillar mig och det ska man göra!

Like the person I am


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramis :-)

2011-10-05 @ 08:57:34
Postat av: Cazz

Hänger allting verkligen på kläderna?

2011-10-07 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0