Lingonskog Blåbärsskog Svampskog Dampskog Rumpskog

Hallojsningsishis(←nytt INTRESSANT språk som jaaaaaaaaag har hittat på med hjälp av ordet Hallojs)
Jag lever fortfarande men är så sur på min klass inte alla men några:/
Jaja ska kanske ändå byta skola JIPPI vill föresten lära mig självförsvar och aldrig bli vinterkräksjuk så det så!!!
Idag var vi på CyberTown CyberTomt Cyberlaserdome hoho mycket kul låg sist alla gånger men jaja:D
Man kan säga att jag vann ett pris för sistninispriset:P
En tant spydde på tåget idag jag hoppas att hon var
a) åksjuk
b) matförgiftad
Fast ändå stackarn men det var inte kul för stackars lilla jag som förflyttade mig så långt bort från henne jag kunde.
Hoppas att hon inte var
a) vinterkräksjuk
b) magsjuk
c) någon smittsam magsjuka!

Föresten blir man så deppig nu på vinter/höstkvisten:((((
Och längtar efter våren I miss U summer/spring yes i doooooooooooooooooo
Och efter Gröna Lund på sommaren och tjata som en skata på sin päronsföräldrar att man vill dit

Kommentarer
Postat av: Paula

Sv: Jag skriver väldigt ofta och har en hel hög med dikter och noveller. Om du går i in kategorin "Dikter & Citat" så finns det några dikter som jag har skrivit...

2011-10-27 @ 19:05:54
URL: http://prettypaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0