Precis lagt en röst för Håkan

Rockbjörnen ja man vill väl att en värdig vinnare ska vinna eller hur;)
Vet ni jag är sjuk jag rymde från skolan för det blev för jobbigt blev helt sick off(nytt ord som typ betyder däckad) och sen så tog jag bussen hem (brukar inte åka buss) och gick och la mig i soffan och somnade, sen så satte jag på Miyazaki´s underbara film:Spireted Away(men jag spolade förbi när ansiktslös spyr för då började jag nästan må illa haha) och sen kom mor min och hade med sig nudlar, små söta yoggissar och god mango jucie, så då gjorde man lite nudlar och fortsatte kolla på Spireted Away sen så sov sov sov jag, och nu ska morsan sticka till föräldrarmöte och jag ska försöka göra läxor om man är på det humöret, fick kniv ont i magen ett tag då sov jag ännu mer haha jag skriver konstigt!!!!

Min outfit i måndags, snyggare än vad det kändes som hohoXP


Tog en härlig hallon bild blev inspererad av Amelie från Montmatre<3
Här kommer lite bilder som ni kanske tycker e lite wtf men jag hittade Burton på mina Cheap Monday brallor
Haha mina brallor ser inte sådär höga ut jag lovar, det är närbildsgrejen;D
Men ser ni handen?? Värsta Mr.Burton ju<3
Det är något jävlans knas med ladda upp bild skiten så seeeee yaaaaa^^
Update: Nu funkar det yeah;D




Åh jag som varit så taggad att repa och så blir det inte av FUCK FUCK FUCK OFF;(
Aja får bita ihop, vet ni jag längtar tills jag börjar på högstadiet för då är man stor, stark och glad fast det förståss vissa gör ju allt för att passa in medans andra bara smälter in(mitt nya citat):P
Kramar från förskyld som sitter och kråkar sig och biter på läkerol efter läkerol snart blir man ju senil

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Skönt att höra:) hoppas du fortfarande mår bra då. Jag svarar så sent så.

Kul att veta:D tyvärr är det inga jag lyssnar på. Jag lyssnar på tokio hotel, paramore, LIGHTS, coldplay, flyleaf, Kent, Versaemerge, neverstore och the veronicas m.fl.

2011-03-23 @ 18:43:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Noa

Asså jag tyckte Spirited Away var så jävla läskig när jag var liten :O

2011-03-23 @ 19:03:57
Postat av: leona

jävligt snygg kofta.

2011-03-23 @ 21:59:06
URL: http://varningfortont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0