Alvar gick fram och bad mig säga detta: run car snow pen

Vad blir det???
Svar: Runkar snoppen hahaahXP
Test test test:
Smeknamn: Todd, Morris m.m
Födelsedag: 24e Maj:)))))
Bor: Stockholm^^
Arbete: School

FAVORIT…
Färg: Nästan alla men, röd, svart, gul((just nu iaf)vill ha gula slingor i håret mohahaha fail eller hur:P)
Plats: Tiotretton in my <3
Drog: Tuggummi
Fordon: Gåååååååååååååå hahahaha töönt!!!!!
Film: Amelie från Montmatre just nu 
Djur: KattenXD
Affär: Beyond Retro typ, fast jag kan inte köpa kläder där bara hattar, accessoarer m.m men annars är det världens bästa butik, sen finns det väldigt bra mysiga butiker i London
Serie: Vampire Diaries, tööööönt igen;)
Café: Wayne´s coffee eller något annat litet mysigt ställe
Skor: Converse, men jag köpte två par i New York 2008 men nu är de nästan för små;( Och här i Sverige kostar det typ 800 bajs på Sverige!!!! I New York kostade det typ 300

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Ja jag älskar att göra grimaser i speglar, har gjort det sen jag var mumin(=barnsben) 
Gnälla: Om ja gär tröttisgris ja 
Skrika: Nej inte så ofta, när jag var liten skrek jag efter folk eftersom de var döva och hörde mig inte
Sova: Såklart lilla konstiga fråga!
Drömma mardrömmar: Ibland, men det är jätte konstiga inga vanliga(jag har en dröm jag haft sen jag var jätte liten alltid samma, handlar om att jag ser ansikten som åker bakåt och framåt) 
Försöka vara annorlunda: Hur menar du, ja jag försöker vara mig själv alltså annorlunda aldrig att jag skulle försöka passa in någonstans no way!!! förut var det så men aldrig aldrig igen!!!!!!!
Lita på folk: Ja men jag ser folk som är falska och då är jag ju inte med de,)



NÄR…
Åt du senast: Några min sen hihihihiho jag är en liten gottegris
Köpte du något senast: idag var på apoteket och köpte lite till min torra grisa kropp hahaXD
Kysste du någon senast: vet inte typ i fyran eller ja vet inte(inte med någon i skolan)
Sjöng du senast: nu för några min sen

VEM…
Saknar du: Tias, Tiotretton, släkt och vänner
Pussade dig sist: Någon vän eller släkt
Gjorde dig riktigt glad senast: Anna och Maja och Tiotretton och sjuorna för de är så fräna och snälla hahaXP
Fick du sms från senast: S som skrev att hon inte vill vara BV längre bara V


HAR DU…
För många vänner: Hehe nej inte osm det ser ut just nu....
Tvångstankar: Ja fick lite såna igår:/ :P inte såna där tjocktvångstankar
Färgat håret: Aldrig men tonat! 
Brutit några ben: Never
Några piercings: Noooop men vill ha en i näsan eller inte 
Egen dator: Nejsan
Gjort bort dig rejält: Oja fy fan vad jobbiga stunder det vart
Bra självförtroende: Jappi!!!!
Kysst någon: Ja ingen kille men kompis och syrran
Varit kär: Ja var ju det rätt nyligen nu är jag okär och lycklig och ledsen haha salig blandning:P
Blivit kär i någon på nätet: Nej men genom film och sånt räknas det? Max Records<333333
Dumpat någon: Ja när man va ihop som liten gjorde jag alltid slut för jag kände mig obekväm(jag vet vad ni tänker wtf???? men nej jag liksom fick en konstig känsla)
Blivit dumpad: Jo en gång


HUR….
Går du: Långsamt eller ssuper snabbt
Fördriver du tiden: Ibland med kompisarna, ibland med datorn, ibland med läxor
Mycket pengar har du? Hm folk lånar av mig så inte så mkt några hundra kanske 
Tjänar du pengar: Nja kan hända
Ofta diskar du: Ibland hos farsan men hos mor min finns det diskmaskin
Ofta städar du: Ja lite ibland när det måste städas
Ofta träffar du din familj: Krångligt att förklara, bor på två ställen 
Mycket äter du: Garanterat 10000000000000000000 kilon/ton varje dag


ÄR DU..
Förstående: Ja kan jag vara om inte den som förklarar något är snabb i mun eller helt ute och cyklar
Öppensinnad: Ja
Osäker: Aldrig i livet, ibland kan väl det hända hahaXP
Blyg: Neeeeeehej har aldrig varit(jo när jag hade min såkallade "Bella-period") 
Smart: Kan man inte påstå men något har väl kommit in i min lilla nallepuh hjärna
Pratglad: Ja mer än någon


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men de var kul att vara BV med dig :) Har haft många roliga stunder med dig D_D

2011-03-28 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0