Min Maja J♥♥♥♥♥♥♥♥

Majas kommentar:
Du är den finaste person jag någonsin sett
Du är den roligaste person jag någon träffat
Du är så sjukt, otroligt, superAWSOMEEE!!!
Du är min största idol
Du är bäst på att skriva låtar, dikter (!!) och annat man skriver
Du är helt enkelt bäst! TACK FÖR DIKTEN, gullunge:)


DU är så jävla fucking rolig att vara med finns ingen roligare person att vara med jag älskar dig och längtar som fan tills på ONSDAG FÖR DÅ SMÄLLER DET AV, du och jag systrar mot världen M&M för livet<3
Vi ska rocka röven av högern(haha står på en knapp på min rygga, vet ej vad det menas med hehe;P)!!!!
Klicka för att stänga bilden

Min och Maysish blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0