Tandborstar

Kan vara snygg, det var någon hagga från ministeriet(skoja, snodde ett citat av Mundungus Fletcher i HP7) som kallade sig floortanten typ;)
Hon pratade om tänder och så visade hon oss vad som kunde hända om man inte borstade noga ew säger jag bara tänderna look like crap...
Men nu borstar jag iaf med min skitesnygge(dålig svenska) tandbörste, röd blöd;P
Oh YEah hahaXD
Bättre bild på tandborsten:)
Idag så var jag lagkapten på idrotten vi körde fotboll(helt okej), och jag skulle peppa mitt lag de röda hette dem:P
Så efter ett tag så sjöng jag kom igen röda börja blöda och folk ba: Okeeeej(haha nej så var det inte folk hörde nog inte).
Sasha kom på det tror jag, hon e bra på att komma på bra grejer<3

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0