My day

Idag gick jag till Tekis kl 11.30 för de öppnar 12 så var jag där snacka med Kasper och Daniel typ chillade tills jag mötte Sash, Da och Sash brother och så visade vi honom runt:)
Sen så körde vi anden i flaskan och så snackade jag lite med Sash och Da!
Kl 3 stängde tekis så då gick jag med Kasper, Oscar och Hugo:D
Vi pratade och hade det chill men jag och Kasper frös nästan ihjäl(Kasper hade converse:S i denna snö)!
Hugo & Oscar köpte redbull typ och så snacka vi igen sen så gick Hugo hem och jag följde med Kasper och Oscar till Kaspers hem och sen ringde jag Sash(hon var hos Da) och så gick jag hem till Da, Sash var där^^
Kul dag, och nu e jag hemma spelat Harry Potter & fången från Azkaban på mitt playstation:)
I två timmar:O XP
Aja chill dag, förutom att jag har skita ont i huvudet nu:'(

Outfit today, niceee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0