Julklappar

Idag hade vi julavslutning, åh det var faktiskt fett kul med skita sorgligt!!!
Jag han inte säga God Jul till två personer, men sen var jag med Sash, Elle och Da:)
Fast vi bråkade sen så gick vi alla hem till Da och så var vi sams igen(såååå bra<33 Love you guys), tror jag...:D
Julklappar av Elle, Sash och Needa(Needa gick ju hem hon går inte på tekis:/ sorgligt saknar henne):

Alla presenter:)

Söt julkula av Needa, och så står det Love=kärlek, TACK NEEDA så söt<3

Mössa av Elle(älskar färgerna), TACK ELLE SÅ FIN<3 och så valde jag en julklapp som jag fick av Sash(usch vilket jobbigt val, det e så jobbigt när folk ska köpa saker åt en och man ska välja), fingerboard OH YEAH, TACK SASH SKA LÄRA MIG FINGERBOARDA OCH BLI LIKA BRA SOM NOAH<3

Längtar lite efter Maysish länge sedan, puss på dig


Kommentarer
Postat av: Ellen och Vendela

Å! Fingerboard är jätte roligt!! =) Tycker i alla fall jag (Ellen) Vendela gillar det inte:P

2010-12-18 @ 10:07:32
URL: http://prettygeeks.blogg.se/
Postat av: Noa

Da(niel)?

2010-12-18 @ 10:46:52
URL: http://jagaterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0