Från super hyper till ledsna Lisa

Har ni varit med om att man har varit super hyper happy och ledsna Lisa på kvällen?
Jag har varit det idag e fortfarande ledsna Lisa nu, hände en grej bara några vet vad som har hänt, vill inte att fler ska veta...
Det är liksom en från en bra dag till en dålig dag, man känner sig konstig eftersom man växlar från super glad till super ledsen!
Och problemet för mig e att jag inte vet jag fattar inte jag behöver veta, vill inte känna såhär, besviken men fattade ju det e klart, jag e ju galen och det vet du:/
Jag som var så glad imorse för att jag hade fått en bild och sedan tjafsa man och så fick man reda på en sak och det var som om allting blev svart, som om hjärtat brustit...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramis

2010-12-08 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0