så vackert stjärnorna slår ner

what have i done:
- skaffat instagram
- blivit ledsen och arg och besviken på mig och alla kompisar
- fått pirr i magen av jaaa hmmmm......det ni :)
- köpt massa kläder olikt mig känns det som
Your image is loading...
gula shorts för ? kr på Beyond Retro
jeans shorts för 20 spänn på Stadmissionen
snyggsommar topp från en affär som jag aldrig köper kläder på gina tricot
Your image is loading...
3x trosor som är rätt osköna förutom de gula visste inte att de  blommiga var så himla tajta som stringtrosor nästan nä blä men jaja fezzttrosor bahhhhhh lixosomdfomosfmsof
Your image is loading...
ny bh och ni bahhhhh: fjoRRtiZZzzzzzz varning!!!!!!!!!
från lindexxxxxxxxxmammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa asååååwwwwwwww
jag är ledsen bara så ni vet väck mig när allt blir bra igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0