yay

Awesome kväll :3333 skulle varit hemma kl halv sex var typ tio i fem i skogskyrkogården sen skulle jag till t-banan kliva av i slussen och åka hem o hämta saker kliver på fel buss kan inte gå av på nästa station eftersom min buss ej går där. åker med samma buss som en tjej i min skola vi sitter och flinar åt varandra pinsamt. en gubbe skriker åt busschauffören: ÅK FÖR I HELVETE JAG BÖRJADE JOBBA KL 4 IMORSE! chauffören talar lugnt att han kommer skicka in en anmälan om denne gubbe. Och sen så hoppar jag av på en station och vet inte vart bussen är hittar den tar inte den eftersom det tar långt tid kanske tar en annan och hoppar av vid en station pga av att chauffören sa att bussen går där sen så måste jag dela busshållplats med ett peddo wööp och jag har bara shorts på mej pga av att jag är lat. sen så när jag väl börjar närma mig så hoppar jag av en förtidigt och vet ej var jag är YAY men sen ser jag skylten :')
 
idag behövde vi dansa det var bajs och hon var en pedofil. wekgjnwÄGI893252049 HEJ.
ja imorgon ska vi till operan heh kul!!! 3 timmar med en paus som förmodligen bara är 20 min eller något. ska i alla fall möta josefin kl halv så det är chill nä inte chill :c derp mys menar jag :3
oj konstigt inlägg och jag måste göra so-läxa min dag har varit sämst men jag åt CHIPS MED AVOKADO OCH TOMATER TILL!!!!!!!!!!! awesöme jättegott 
kolla vad josefin lärde mig hehe efterbliven: =^._.^= meow
tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0